Škoda 781 TREMP

Čtyřdveřový dvoumístný pikap, motor vpředu a pohon předních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm, zdvih 72,0 mm, komprese 9,7, dva ventily/válec, karburátor Pierburg, bez přeplňování, výkon 46 kW (62 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min, mechanická pětistupňová převodovka, rozvor náprav 2450 mm, rozchod kol 1400/1365 mm, vnější rozměry: délka 3815 mm, šířka 1620 mm, hmotnost 850 kg, maximální rychlost 145 km/h, zrychlení na stovku za 15,0 s.

V roce 1989 představili prototyp „Tremp“. Vůz vznikl přestavbou běžného hatchbacku Favorit (typ 781), u kterého odstranili zadní část karosérie za sloupkem B. Byla odstraněna střecha a boky, spodní část dveří zůstala zachována. Vůz dostal ochranný oblouk. Byl jen dvoumístný, za předními seadly byl už prostor pro případný náklad. Vůz vznikl jako jediný exemlář, Škodovka jej uvádí jako ideového předchůdce modelu Felicia Fun.
Foto: archiv Škoda Auto.


Galerie